2012 m. gegužės 19 d., šeštadienis

Dvi geros naujienos

Jau daugiau negu metus nerasiau. Noriu pasidalinti nuoroda, kur rasoma, kaip mano tete isgelbejo du zvejus. Toks neeilinis ivykis, dziaugiuosi, kad viskas gerai baigesi.
http://www.kurjeris.lt/Aktualijos/Krasto-zinios/Zvejus-is-ezero-nagu-isplese-odontologas
O pries savaite dalyvavau pirmame rimtame azijietisku leliu renginyje Leipcige Dolls Tea Party. Kiekvienas iejimo bilietas dalyvavo loterijoje ir man nusisypsojo laime laimeti pirmaji priza, Leekeworld lele. Labai dziaugiuosi.

5 komentarai:

  1. Tikrai geros naujienos!Smagu, kad vėl parašei! Sveikinu su tokiu šauniu laimėjimu!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai smagu, kad vėl prisiruošei parašyti :) Sveikinu su šauniu laimėjimu, papildžiusiu tavo kolekciją. O labiausiai džiaugiuosi dėl tavo tėčio, kad pavyko sėkmingai išgelbėti žvejus.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai nuoširdžiai sveikinu tėtį. Ir tave su laimėjimu!

    Tos mažiukės lelytės man sako kažką nenuspėjama... Dar vis klausausi ir nežinau ką jų kuždesiams atsakyt... Bet pavergė jos mane tai iš pirmo žvilgsnio, gal net sakyčiau, iš pirmo kvėpsnio...

    AtsakytiPanaikinti
  4. sveika, sveikinimai didžiausi, lėlytė taip švelniai žvelgia:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Labai labai aciu visoms uz mielus komentarus!
    Gita, mane jos irgi paverge. Jau visas burelis namuose...

    AtsakytiPanaikinti